bokisan

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Paula - 22 januari 2011 18:20

Inga fynd idag. Men en glädjande nyhet:P Mamma Har beställt alla böckerna i hammarby serien!!!!! så de kommer nog på måndag:D jag har världens bästa mamma<3


  


+ att jag antagligen får påfyllning av isfolket böcker ikväll:D

Av Paula - 22 januari 2011 11:29

Nu ska jag iväg på "Loppis". Hoppas på bokfynd i massor.

:D

Av Paula - 22 januari 2011 09:12

Igår läste jag även ut sveket. Fortsättningen på "Vampyrens märke"



Handling: Zoey trivs på nattens hus. Hon har det bästa kompisarna, en mäktig mentor som tror på henne. Men när en levande mänsklig tonåring hittas död, med rivmärken och helt tömd på blod. Då riktas misstankarna mot nattens hus.


  


Boken är väldigt bra. Jag blev överraskad måste jag säga. När karatärer man tycker om byter sida. Från den goda till den onda. Men det gjorde hela boken tusen gånger bättre. Jag längtar riktigt efter nästa bok.


Den får: ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ av Tio.


Ovido - Quiz & Flashcards