bokisan

Alla inlägg under april 2011

Av Paula - 29 april 2011 06:53

Day 05 – A book that makes you happy
Day 06 – A book that makes you sad


En bok som gör mig glad... Alla böcker som är bra gör mig glad. Böcker som har ett bra slut och sådant så man stänger den med ett leende. Tror att Flickan som kallades Alice får bli den. Och den boken gjorde mig ledsen också. Så Rekomenderad!


 

Av Paula - 26 april 2011 19:25

Favorit boken i isfolket serien... UR svårt! Alla är ju bra:/ Böckerna i början där Sol är med är underbara, även dem om Villemo... och lite andra personer också Heike t.ex Så jag kan inte välja en!

 

Av Paula - 26 april 2011 19:21

Har tänkt att pröva att börja bokblogga igen:) Läser fortfarande isfolket men är nu på bok 27!  Men just nu har jag inget att skriva:)

Ovido - Quiz & Flashcards