bokisan

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

Engelska.

Av Paula - 24 maj 2011 06:56

Igår var jag modig, ska läsa den första riktiga boken på engelska. Graceling får den hedrande platsen;)

Så nu väntar jag på att den ska dyka upp i brevlådan. För just nu håller jag bara på med omläsningar. Vilket jag tycker är dötrist! Längtar efter något nytt.

Ska även se om jag kan reservera några böcker på biblan idag. Vi har det minsta biblotek ni kan tänka er. Nej lite överdrivet men vi har inga böcker. Har läst halva bibloteket som den förra biblotikarien sa;)


Ska försöka recensera en omläsning strax.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paula - 14 juni 2011 09:12


    Jag läste ut cirkeln för ett tag sedan och tänkte recensera den nu:)   En kille hittas död på skolanstoa. Han har skurit sig till döds med en  skärva från en spegel som han själv haft sönder. Det framställs som ett självmord och det klot...

Av Paula - 13 juni 2011 22:35

Hur lycklig blir man inte när man hittar ett mail från Boknea i inkorgen? Och att man har vunnit hennes tävling? Och får snart det är så logiskt alla fattar utom du i brevlådan? Uber glad. Och inte blir dagen sämre när det är skolavslutning heller! V...

Av Paula - 12 juni 2011 08:06

Förlåt att det vart långt mellan gångerna denna gång. Har knappt suttit vid datorn den senaste veckan.   Tänkte i alla fall recensera Utvald av P.C. Cast och Kristin Cast som jag fick som recentionsexemplar av Månpocket! Tack så mycket! Tar han...

Av Paula - 1 juni 2011 06:59

Här är ett inlägg som inte handlar om böcker! En utlottning hos den bästa inredningsblogg ni kan hitta! Hos Lantlif!   Här har ni en direkt länk till tävlningsinlägget! http://lantlif.blogspot.com/2011/05/min-blogg-fyller-4-ar.html ...

Av Paula - 31 maj 2011 06:55

      Nu ska ni allt få veta vad jag fick igår. Jo jag fick ett paket igår från månpocket! Det var Utvald som låg i de paketet. Tredje delen i HON serien! Den är super! Så det kommer en recenton.     ...

Skapa flashcards