bokisan

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Paula - 21 januari 2011 16:23

Handling: Cecilie har stora problem. Det har fått följder av hennes korta romans med den gifte prästen Martin. Hur ska hon klara att se Alexander Paladin i ögonen igen? Men de kan lösa båda sina problem tillsammans. Cecilie med sitt snesteg och Alexander med sin oförlåtliga synd.



  


Denna är nästan bäst hittils:D Men där tog min lilla samling slut. Ska fråga Sandras mamma om jag kan få fler i helgen. Men jag ska ta mig igenom stolthet och fördom först.

Av Paula - 21 januari 2011 16:15

Ur Sveket av P.C Cast och Kristin Cast


 Jag slog armarna om henne och drog henne hårt intill mig och viskade

"Det gör inget om människor och nybörjare och vampyrer inte tror mig när det gäller dig, för Nyx gör det. Vi är inte färdiga med varandra, du och jag"

Ovido - Quiz & Flashcards