bokisan

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Paula - 11 februari 2011 06:29

Blir båda i samma:)


En bok jag har läst mer än tre gånger är inte normalt men jag har en speciell.

Varghonans klan av Maite Carranza. Jag minns inte riktigt när  jag köpte den men den har återkommit i min läshög ofta.


Den handlar om Anaíd som vaknar en morgon och hennes mamma är borta. Huset är tomt men allt annat är kvar. kläder,bilen, skor, jackor och allt man måste ha när man ska någonstans. Hon får bo hos sin mormors syster tillsvidare. Hon börjar sakta förändras. Håret skiftar i rött och kroppen växer.

Sedan drar hon sig in i den farliga kamp mellan Ont och gott.


Underbar bok:D



Day 3

Favorit serie...

Svårt jag läser oftas inte serier utan bara enstaka bok.

Men sagan om isfolket måste vara med bland dem. Underbar serie som jag inte ens har läst klart än.

Men super bra är den:D

Ovido - Quiz & Flashcards