bokisan

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Paula - 25 december 2010 21:33

Ja min första bokrecention... Pirrigt.


Elsas Mode av Sofi Fahrman.


Elsa är boråstjejen som drömmer om ett liv i mode världen. Hon kommer till stockholm och bestämmer sig för att starta världens bästa modeblogg!  Men modebloggs världen är tuff och man måste vara unik. Men det går bra för Elsa I allafall med bloggen... Men hugo då? Stockholms hetaste singel? Och hur mycket problem kan det komma med modet?


Boken är lätt att läsa men kanske inte min typ av böcker egentligen. Elsa är en tjej man kan känna både medkänsla för men tycka hon är helt knäpp efter en sida. Jag kan tycka att hon inte är klok. Men jag vet att jag INTE skulle vilja ge mig in i stuationer som hon är i böckerna (fick ju även 2:aan i julklapp som jag läser)

'


Detta är en svår bok att recensera och jag är supertrött efter allt jul firande!


Vi hörs om ett tag bokmalar!

Av Paula - 25 december 2010 21:27

Det har varit väldig julstress och firande här att det har stått stilla ett tag. Men självklart är jag nu tillbaka igen med nya recentioner och roliga saker!

Här tänkte jag dra lite av sakerna jag fick i julklapp


Elsas värld

en bok jag inte kommer i håg namnet på.

och presentkort på bokia.


Sedan fick jag mycket mer men just det på bokfronten.

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards